VANLIGA FRÅGOR
Allmän information
Om Lesava Stockholm?
Lesava är en e-handel där du kan hitta alla de senaste modetrenderna, smarta enheter och produkter till hemmet.
Vi strävar efter att göra alla våra kunder nöjda.
Är era erbjudanden verkligen tillförlitliga?
Du kanske undrar varför vi erbjuder produkter till så låga priser. Genom en kombination av smarta inköp, utskick direkt från leverantörerna och tillfredsställelse med relativt låga kostnader kan vi sälja produkter till ett lågt pris.
Jag har ett klagomål, hur går jag tillväga?
Vi rekommenderar att du först lämnar in ditt klagomål till oss genom att skicka ett e-postmeddelande till info@lesava-stockholm.se.
Beställning och betalning
Hur beställer jag?
Det är mycket enkelt att göra en beställning hos oss. Klicka på knappen “Lägg i varukorgen” under den produkt du vill köpa. Du kommer automatiskt att omdirigeras till din varukorg. Klicka på “Till Kassan”, fyll i dina adressuppgifter och betala säkert och utan extra kostnad med någon av de olika betalningsmetoder som vi erbjuder.
Är det pålitligt?
Självklart är det det! Alla beställningar på vår hemsida behandlas med en säker metod.
Jag bor utomlands. Kan jag beställa härifrån?
Ja, men det kan ta lite längre tid om du jämför med Sverige.
Kontakta oss om du har några frågor per e-post info@lesava-stockholm.se.
Hur kan jag betala?
Du kan betala din beställning på flera olika sätt. Nedan hittar du de betalningsmetoder som vi för närvarande stöder.
- Kortbetalning
- Klarna
Är det säkert att betala på er hemsida?
Självklart är det det! Alla betalningar på vår hemsida sker via en säker betalningsmetod, oavsett betalningsmetod.
Kan jag avbryta min beställning?
När du har lagt din beställning har du en möjlighet att avbryta din beställning inom 24 timmar efter lagd beställning.
Kontakta oss per e-post så hjälper vi dig vidare.
info@lesava-stockholm.se
Leverans
Vad är fraktkostnaden och leveranstiden?
Fraktkostnaden för alla beställningar är gratis och vår genomsnittliga leveranstid är 5-15 arbetsdagar.
Eftersom vi skickar våra produkter direkt från våra leverantörer innebär detta något längre leveranstid än vad du kanske är van vid.
Mitt spårningsnummer ger ingen information, varför?
Från ögonblicket ditt paket anländer till transportören kommer ditt spårningsnummer att vara tillgänglig. Kom ihåg att det kan bli en viss fördröjning, men inte mer än några dagar.
Kan jag få min beställning levererad till min arbetsplats?
Ange ditt namn och din adress innan du slutför din beställning, det kan vara en hem- eller arbetsadress, men kom alltid ihåg att skriva ditt namn.
Den förväntade leveranstiden har överskridits, var finns min beställning?
I 99% av fallen levereras beställningar inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det hända att en beställning försenas i leveransprocessen.
Fick du inte paketet 3 dagar efter den förväntade leveranstiden? Vänligen kontakta oss via e-post info@lesava-stockholm.se.
Jag saknar produkter i min beställning, hur är detta möjligt?
Eftersom vi arbetar med olika leverantörer kan produkterna levereras separat i olika paket. Om några produkter saknas i din beställning får du dem vanligtvis efter 2-3 dagar. Vi ber om ursäkt för olägenheterna.
Retur
Jag är inte nöjd med min beställning. Hur kan jag returnera den?
Naturligtvis är det möjligt, du kan returnera din beställning inom 14 dagar efter mottagandet.
Du som kund ansvarar för eventuella returkostnader och vi rekommenderar alla kunder att skicka sin retur spårningsbar, vi tar inget ansvar för borttappade returpaket.
Notera – Det är inte möjligt att returnera underkläder, badkläder och skönhetsprodukter av hygieniska skäl.
Innan du önskar göra en retur måste du kontakta vår kundtjänst per e-post så hjälper vi dig vidare.
info@lesava-stockholm.se
Varför kan underkläder, masker, hygien- och skönhetsprodukter inte returneras?
Underkläder, masker och skönhetsprodukter betraktas som hygienprodukter. Vi tar hygien och allmän säkerhet på största allvar och tillåter inte att underkläder, masker, hygien- och skönhetsprodukter returneras för alla våra kunders säkerhet. Vi är inte ensamma om detta, andra leverantörer av underkläder, masker, hygien- och skönhetsprodukter tillåter inte returer av samma skäl.
Jag har fått en defekt eller felaktig produkt. Vad ska jag göra?
Först och främst är vi ledsna för besväret. Vänligen kontakta oss så snart som möjligt per e-post info@lesava-stockholm.se.
Vi kommer att svara på ditt e-postmeddelande inom 24 timmar och ditt ärende kommer att lösas till din fulla belåtenhet.
Hittade du inte det du letade efter?
Kontakta vår kundtjänst
Det är möjligt att kontakta vår kundtjänst. Här får du personlig hjälp av en av våra anställda.
Vi uppmanar dig att först läsa igenom FAQ för att se om det finns ett svar på din fråga.
Kontakta oss per e-post info@lesava-stockholm.se.